Alla inlägg under januari 2015

Av cumgranosalis - 29 januari 2015 12:28

Såg att syster hade en våg som stod och skräpade, klev på den. 


Jag utgår från att det är min underbara personlighet som visar på de där extrakilona som behagat dyka upp.

Av cumgranosalis - 21 januari 2015 15:22

Mitt lilla experiment av att endast leverera faktiska beskrivningar är över. Utvärdering, jag uppfattades nog mest som fyrkantig och helt klart så trodde folk att jag hade någon lindrig form av Asperger. Vidare, det var svårt att inte använda värderande ord generellt men i sakdiskussion så var de närmast en tillgång. Irriterande för den/de man diskuterade med. Kul faktiskt.



Av cumgranosalis - 6 januari 2015 21:27

Julen 2014. Jag måste nog påstå att den var en av de bästa jular jag haft på länge........eller rent av någonsin. Jag skippade den. Jag tog in på lite fiiiiiiiinare, lite bättre hotell med min dotter. Vi hade bestämt att i år så skippar vi julen och skämmer bort oss själva istället. Vi tackade nej till alla inbjudningar från släkt och vänner, lämnade våra pojkvänner och checkade in mitt i smeten i vår vackra huvudstad.


Hotellfrukost, strosa i affärer och shoppade vad vi själva ville ha, middag på köttresturang som var fylld till brädden med gäster, drinkar i hotellbaren och när vi senare kröp ner i våra sängar så kunde vi nöjt konstatera att vår jul, 2014 var perfekt. 



Ovido - Quiz & Flashcards